TORTELL POLTRONA
Post- Clàssic
Tria una sessió
No hi ha cap sessió a la venda.
Autor i intèrpret: Tortell Poltrona
Direcció: Jaume Mateu
Idioma: Català | Durada: 60 minuts | Tots els públics
Preu: 12 € general | 10 Famílies nombroses, monoparentals i diversitat funcional
14 € a taquilla el mateix dia de l’espectacle, sempre que no estiguin exhaurides
Sobre l'esdeveniment
Tortell Poltrona, el nostre pallasso universal, ens presenta un espectacle trepidant carregat d’esquetxos que han fet història.
Un recull dels millors números del seu repertori, emmarcats en un espectacle que conté l’essència del pallasso de sempre i el repte d’alternatives innovadores.
Desafiant la por amb el no-res, anant a l’absurd per retrobar el nord i cercant en els clàssics el punt de partida per navegar més enllà.
Tortell Poltrona, un dels pioners europeus de la renovació del pallasso, és carismàtic i tendre, contundent i ferotge, amb una càrrega d’energia inesgotable que combina la innocència i la trapelleria. Un personatge que, en trepitjar l’escena, ja conquista l’espectador amb la seva innata i còmplice humanitat, capaç de convertir en creïble la més insòlita de les propostes.